آ

  • آریا پارسا، ماکان تبیین مدل کارآفرینی در عصر متاورس با رویکرد آینده پژوهی (مورد مطالعه: شرکت‌های دانش‌بنیان درحوزه فناوری اطلاعات) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 36-52]

  • آزموده، معصومه تأثیر آموزش مبتنی بر نظریه انتخاب گلاسر بر کیفیت زندگی و مسئولیت پذیری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 341-355]

ا

  • ابراهیم پور، حبیب طراحی مدل پارادایمی از نقش مدیریت استراتژیک منابع انسانی با رویکرد تقلیل آنومی سازمانی در آموزش عالی (مورد مطالعه: چهار دانشگاه دولتی شمال غرب کشور) [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 42-57]

  • احمد آبادی اصل علمداری، علی بررسی میزان مهارت های بالینی دانشجویان پرستاری در بخش های مراقبت ویژه: یک مطالعه مقطعی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 53-63]

  • احمدی معین، فاطمه بررسی میزان مهارت های بالینی دانشجویان پرستاری در بخش های مراقبت ویژه: یک مطالعه مقطعی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 53-63]

  • ارجینی، زهرا بررسی میزان مهارت های بالینی دانشجویان پرستاری در بخش های مراقبت ویژه: یک مطالعه مقطعی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 53-63]

  • اسمعیل زاده، زهره طراحی الگوی برنامه درسی سواد پژوهشی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 388-399]

  • اصلاحی، رضا پیش بینی تقلب تحصیلی آنلاین دانشجویان تحصیلات تکمیلی و نقش و تاثیر خودشیفتگی بر آن [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 236-251]

  • اصلاحی، محمد پیش بینی تقلب تحصیلی آنلاین دانشجویان تحصیلات تکمیلی و نقش و تاثیر خودشیفتگی بر آن [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 236-251]

  • اصلانی، فاطمه بررسی میزان مهارت های بالینی دانشجویان پرستاری در بخش های مراقبت ویژه: یک مطالعه مقطعی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 53-63]

  • اصلانی، محمد مهدی بررسی میزان مهارت های بالینی دانشجویان پرستاری در بخش های مراقبت ویژه: یک مطالعه مقطعی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 53-63]

  • اکابریان، شرافت ارتباط خودارزیابی بالینی با هوش هیجانی در دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سال 1397 [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 29-41]

  • الهی، نسرین ارتباط هوش اخلاقی با صلاحیت بالینی در دانشجویان پرستار کارآموز در عرصه استان خوزستان-1399 [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 438-451]

  • امامی نجف آبادی، اکرم سادات سنتزپژوهی مولفه های اعتقادی و اخلاقی سبک زندگی ایرانی- اسلامی برای آموزش وپرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 90-109]

  • امرائی، مهدی بررسی ویژگی های یک استاد توانمند از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 381-387]

  • اولادیان، معصومه شناسایی پیشایندهای آموزش کارآفرینانه در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 1-13]

  • ایزدی، کوثر ارزیابی میزان انطباق فرایندهای آموزش با استانداردهای آموزش بالینی در بیمارستان های تحت قرارداد با دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در سال ۱۴۰۱ [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 105-123]

  • ایمانی گله پردسری، محمد نقی ارائه مدل مدیریت ناب نظام آموزش عالی کشور به روش داده بنیاد [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 13-28]

  • ایمانی گله پردسری، محمدنقی شناسایی، تدوین و اعتباریابی شاخص‌های آموزش کارآفرینانه برای اشتغال‌زایی پایدار در دانشگاه‌های آزاد اسلامی شهر تهران [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 294-310]

  • ایوبی، محمود بررسی امکان پذیری و ضرورت ارائه درس اخلاق اسلامی با رویکرد سلامت محور در دانشگاه های علوم پزشکی و ارائه سرفصل های پیشنهادی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 1-12]

ب

  • بابایی، حسام الدین ارزیابی میزان انطباق فرایندهای آموزش با استانداردهای آموزش بالینی در بیمارستان های تحت قرارداد با دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در سال ۱۴۰۱ [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 105-123]

  • با سلیقه، فاطمه ارزیابی میزان انطباق فرایندهای آموزش با استانداردهای آموزش بالینی در بیمارستان های تحت قرارداد با دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در سال ۱۴۰۱ [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 105-123]

  • باقرزاده، راضیه ارتباط خودارزیابی بالینی با هوش هیجانی در دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سال 1397 [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 29-41]

  • باقری، علی بررسی ویژگی های یک استاد توانمند از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 381-387]

  • بختیاری، ابوالفضل واکاوی مولفه‌های سازنده فرهنگ مدارس ابتدایی شهرستان ساوه با استفاده از تحلیل مضمون [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 153-169]

  • بختیاری، غلامرضا رابطه آزمون سراسری با برنامه درسی قصد شده در دوره متوسطه [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 110-123]

  • براتعلی، مریم سنتزپژوهی مولفه های اعتقادی و اخلاقی سبک زندگی ایرانی- اسلامی برای آموزش وپرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 90-109]

  • برزگر، نادر واکاوی مولفه‌های سازنده فرهنگ مدارس ابتدایی شهرستان ساوه با استفاده از تحلیل مضمون [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 153-169]

  • بروغنی، نسرین ارائه مدل مدیریت ناب نظام آموزش عالی کشور به روش داده بنیاد [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 13-28]

  • بهرام خو، رسول ارائه الگوی برند آفرینی به ‌منظور توسعة آموزش گردشگری هوشمند [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 30-46]

  • بهروزی فر، صدیقه ارزیابی میزان انطباق فرایندهای آموزش با استانداردهای آموزش بالینی در بیمارستان های تحت قرارداد با دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در سال ۱۴۰۱ [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 105-123]

پ

  • پالار، حسین طراحی و اعتباریابی مدل مدرسه پژوهش محور با رویکرد ارتقای کیفی فرآیند یاددهی–یادگیری در مدارس [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 16-35]

  • پرسته قمبوانی، فاطمه فرا تحلیل رهبری پژوهشی در توسعه آموزشی و خلق دانش در دانشگاهها [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 419-437]

  • پژوهش، شبنم فرا تحلیل رهبری پژوهشی در توسعه آموزشی و خلق دانش در دانشگاهها [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 419-437]

  • پناه علی، امیر تأثیر آموزش مبتنی بر نظریه انتخاب گلاسر بر کیفیت زندگی و مسئولیت پذیری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 341-355]

  • پورشافعی، هادی ادراک از عناصر برنامه‌درسی و نقش آن در یادگیری خودراهبر، بر اساس آموزش‌های مجازی دانشگاه فرهنگیان در دوران اپیدمی کووید-19 [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 400-419]

  • پولادی، انسیه طراحی و اعتبار سنجی پرسشنامه استفاده از موک در توسعه آموزش مجازی دانشگاه‌های علوم پزشکی قطب یک [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 356-368]

ت

  • تاروردی زاده، هاجر مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی بر انگیزش تحصیلی دانشجویان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 192-206]

  • تقوایی یزدی، مریم طراحی و اعتبار سنجی پرسشنامه استفاده از موک در توسعه آموزش مجازی دانشگاه‌های علوم پزشکی قطب یک [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 356-368]

  • تقوی، علیرضا طراحی و استقرار بسته پشتیبان مجازی دانشجویان جدیدالورود دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در بستر شبکه اجتماعی پزشکی tritapp و بررسی میزان رضایت مندی دانشجویان در استفاده از این ابزار (مناسب ایام پاندمی کووید-19 و پساکرونا) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 1-15]

  • تنبد، منصوره طراحی الگوی برنامه درسی سواد پژوهشی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 388-399]

ث

  • ثناگوی محرر، غلامرضا اثربخشی روان‌درمانی مثبت گرا بر تاب آوری و پیشرفت تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 42-53]

ج

  • جاهد، حسینعلی شناسایی و اولویت بندی شاخص‌های‌مدیریت‌ ‌آموزشی در آموزشکده‌های سما استان تهران [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 75-89]

  • جباری، نگین شناسایی مؤلفه های مؤثر بر توسعه ی کارآفرینی دانشگاه ها [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 124-136]

  • جمالی زواره، شکوه ارائه الگوی اخلاق حرفه ای اساتید در نظام آموزش عالی :پژوهش کیفی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 266-279]

  • جنتی توپکانلو، کیمیا ارزیابی میزان انطباق فرایندهای آموزش با استانداردهای آموزش بالینی در بیمارستان های تحت قرارداد با دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در سال ۱۴۰۱ [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 105-123]

ح

  • حاجی زاد، محمد طراحی الگوی برنامه درسی سواد پژوهشی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 388-399]

  • حامدی، عفیفه بررسی تاثیر نگرش دینی بر تفکر انتقادی دانشجویان [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 369-380]

  • حسن زاده محمودآبادی، محمد طراحی مدل پارادایمی از نقش مدیریت استراتژیک منابع انسانی با رویکرد تقلیل آنومی سازمانی در آموزش عالی (مورد مطالعه: چهار دانشگاه دولتی شمال غرب کشور) [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 42-57]

  • حسین پور، محمد الگوی خودبهسازی مدیران مدارس ابتدایی شهر اصفهان [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 14-29]

  • حسین پور، محمد تحلیل خودبهسازی مدیران مدارس ابتدایی شهر اصفهان [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 92-104]

  • حسینی، سید رسول شناسایی پیشایندهای آموزش کارآفرینانه در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 1-13]

  • حقی، مائده سادات ارزیابی میزان انطباق فرایندهای آموزش با استانداردهای آموزش بالینی در بیمارستان های تحت قرارداد با دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در سال ۱۴۰۱ [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 105-123]

  • حقیقی زاده، محمد حسین ارتباط هوش اخلاقی با صلاحیت بالینی در دانشجویان پرستار کارآموز در عرصه استان خوزستان-1399 [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 438-451]

  • حیدرزاده، نیلوفر بررسی تاثیر نگرش دینی بر تفکر انتقادی دانشجویان [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 369-380]

  • حیدری، علیرضا بررسی شکاف کیفیت خدمات آموزشی در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 78-91]

خ

  • خادمی، سولماز شناسایی چالش‌های فعالیت‌های فیزیکی دانشجویان در بحران شیوع کرونا با رویکرد سنتز پژوهی تلفیقی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 191-205]

  • خادمی، سولماز طراحی الگوی پزشک موفق مبتنی بر جهت‌گیری‌های هدف و حرفه‌ای: مطالعه فراترکیب [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 280-293]

  • خانقاهی، ملیحه‌السادات شناسایی و اولویت بندی شاخص‌های‌مدیریت‌ ‌آموزشی در آموزشکده‌های سما استان تهران [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 75-89]

  • خجسته عباسی، فرزانه مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی بر انگیزش تحصیلی دانشجویان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 192-206]

  • خسروزاده، مریم شناسایی چالش‌های فعالیت‌های فیزیکی دانشجویان در بحران شیوع کرونا با رویکرد سنتز پژوهی تلفیقی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 191-205]

  • خطیرنامنی، زهرا بررسی شکاف کیفیت خدمات آموزشی در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 78-91]

  • خلف کعب عمیری، عبدالرضا هنجار درونی آزمون تفکر انتقادی کالیفرنیا فرم ب در دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 252-265]

  • خورشیدی، عباس ارائه الگوی جانشین پروری مدیران نواحی چهارگانه آموزش و پرورش شهر کرج با رویکرد آمیخته [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 62-74]

  • خوشبخت، فریبا طراحی الگوی پزشک موفق مبتنی بر جهت‌گیری‌های هدف و حرفه‌ای: مطالعه فراترکیب [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 280-293]

د

  • دانا، امیر تاثیر تمرکز توجه و انتظارات افزوده شده بر روی یادگیری یک مهارت حرکتی پزشکی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 221-235]

  • دلگشایی، یلدا ارائه الگوی جانشین پروری مدیران نواحی چهارگانه آموزش و پرورش شهر کرج با رویکرد آمیخته [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 62-74]

  • دلوی اصفهان، محمدرضا تبیین مدل کارآفرینی در عصر متاورس با رویکرد آینده پژوهی (مورد مطالعه: شرکت‌های دانش‌بنیان درحوزه فناوری اطلاعات) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 36-52]

ر

  • راسخ جهرمی، اطهر طراحی الگوی پزشک موفق مبتنی بر جهت‌گیری‌های هدف و حرفه‌ای: مطالعه فراترکیب [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 280-293]

  • رحیمی، فاطمه بررسی نگرش دستیاران پزشکی به اثربخشی آموزش بالینی مجازی بر عملکرد تحصیلی براساس الگوی کرک پاتریک در سال تحصیلی 1400-1399 [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 207-220]

  • رخ افروز، داریوش ارتباط هوش اخلاقی با صلاحیت بالینی در دانشجویان پرستار کارآموز در عرصه استان خوزستان-1399 [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 438-451]

  • رستمی‌نژاد، محمدعلی ادراک از عناصر برنامه‌درسی و نقش آن در یادگیری خودراهبر، بر اساس آموزش‌های مجازی دانشگاه فرهنگیان در دوران اپیدمی کووید-19 [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 400-419]

  • رشیدی، ذوالفقار ارائه مدل مدیریت ناب نظام آموزش عالی کشور به روش داده بنیاد [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 13-28]

  • رضائی، حسین واکاوی مولفه‌های سازنده فرهنگ مدارس ابتدایی شهرستان ساوه با استفاده از تحلیل مضمون [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 153-169]

  • رضوانی، ابوالقاسم ادراک از عناصر برنامه‌درسی و نقش آن در یادگیری خودراهبر، بر اساس آموزش‌های مجازی دانشگاه فرهنگیان در دوران اپیدمی کووید-19 [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 400-419]

  • رفیعی، نرگس بررسی شکاف کیفیت خدمات آموزشی در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 78-91]

  • روئین تن، منصوره بررسی میزان مهارت های بالینی دانشجویان پرستاری در بخش های مراقبت ویژه: یک مطالعه مقطعی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 53-63]

ز

  • زمانی‌مقدم، افسانه شناسایی و اولویت بندی شاخص‌های‌مدیریت‌ ‌آموزشی در آموزشکده‌های سما استان تهران [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 75-89]

س

  • سپهر، فرشته طراحی و اعتبارسنجی پرسشنامه اثربخشی دروس مقطع Ph.D. رشته‌های علوم‌پایه پزشکی برای ایجاد توانمندی مدیریت دانش [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 452-465]

  • سعادتمند، زهره سنتزپژوهی مولفه های اعتقادی و اخلاقی سبک زندگی ایرانی- اسلامی برای آموزش وپرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 90-109]

  • سعیدی پور، بهمن بررسی نقش میانجی قابلیت یادگیری سازمانی در رابطه بین سرمایه اجتماعی با دانش‌آفرینی [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 47-61]

  • سلاجقه، سنجر ارائه مدل توسعه یافتگی بر مبنای کیفیت خدمات آموزش در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان های سازمان تامین اجتماعی جنوب غرب کشور [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 327-340]

  • سلیمان پورعمران، محبوبه تأثیر آموزش مهارتهای مراقبت معنوی بر راهبردهای مقابله ای و سبک های ارتباط‎ ‎با بیمار در ‏دانشجویان رشته پرستاری ‏ [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 171-183]

  • سیدعباس زاده، میرمحمد پیش بینی تقلب تحصیلی آنلاین دانشجویان تحصیلات تکمیلی و نقش و تاثیر خودشیفتگی بر آن [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 236-251]

ش

  • شاهرودی، کامبیز ارائه الگوی برند آفرینی به ‌منظور توسعة آموزش گردشگری هوشمند [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 30-46]

  • شریعتمداری، مهدی ارائه الگوی جانشین پروری مدیران نواحی چهارگانه آموزش و پرورش شهر کرج با رویکرد آمیخته [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 62-74]

  • شریفی، اصغر شناسایی، تدوین و اعتباریابی شاخص‌های آموزش کارآفرینانه برای اشتغال‌زایی پایدار در دانشگاه‌های آزاد اسلامی شهر تهران [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 294-310]

  • شریفیان، لیلا واکاوی مولفه‌های سازنده فرهنگ مدارس ابتدایی شهرستان ساوه با استفاده از تحلیل مضمون [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 153-169]

  • شفیعی، ناهید طراحی الگوی نقش یادگیرنده بر اساس رویکرد یادگیری معکوس در درس علوم تجربی دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 137-152]

  • شفیعی، ناهید طراحی الگوی برنامه درسی سواد پژوهشی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 388-399]

  • شکوه، زهرا ارائه مدل توسعه یافتگی بر مبنای کیفیت خدمات آموزش در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان های سازمان تامین اجتماعی جنوب غرب کشور [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 327-340]

  • شهرکی پور، حسن رابطه آزمون سراسری با برنامه درسی قصد شده در دوره متوسطه [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 110-123]

  • شیرزاد کبریا، بهارک ارائه الگوی جانشین پروری مدیران نواحی چهارگانه آموزش و پرورش شهر کرج با رویکرد آمیخته [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 62-74]

ص

  • صابر گرگانی، افسانه رابطه آزمون سراسری با برنامه درسی قصد شده در دوره متوسطه [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 110-123]

  • صالحی، محمد طراحی و اعتباریابی مدل مدرسه پژوهش محور با رویکرد ارتقای کیفی فرآیند یاددهی–یادگیری در مدارس [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 16-35]

  • صالحی، محمد طراحی و اعتبار سنجی پرسشنامه استفاده از موک در توسعه آموزش مجازی دانشگاه‌های علوم پزشکی قطب یک [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 356-368]

  • صالحیان، میرحمید تاثیر تمرکز توجه و انتظارات افزوده شده بر روی یادگیری یک مهارت حرکتی پزشکی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 221-235]

  • صباغی نژاد، زیور هنجار درونی آزمون تفکر انتقادی کالیفرنیا فرم ب در دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 252-265]

  • صدقی، شکوه طراحی و اعتبارسنجی پرسشنامه اثربخشی دروس مقطع Ph.D. رشته‌های علوم‌پایه پزشکی برای ایجاد توانمندی مدیریت دانش [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 452-465]

  • صراف، پگاه طراحی و استقرار بسته پشتیبان مجازی دانشجویان جدیدالورود دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در بستر شبکه اجتماعی پزشکی tritapp و بررسی میزان رضایت مندی دانشجویان در استفاده از این ابزار (مناسب ایام پاندمی کووید-19 و پساکرونا) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 1-15]

  • صفر پور دهکردی، سپیده بررسی نگرش دستیاران پزشکی به اثربخشی آموزش بالینی مجازی بر عملکرد تحصیلی براساس الگوی کرک پاتریک در سال تحصیلی 1400-1399 [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 207-220]

ط

  • طالبی، داریوش ارائه الگوی جانشین پروری مدیران نواحی چهارگانه آموزش و پرورش شهر کرج با رویکرد آمیخته [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 62-74]

  • طاهری، فاطمه کارکرد نوآوری دوسوتوان در سازمان‌های آموزشی: شاخص‌ها، مولفه‌ها و ابعاد اثرگذار [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 64-77]

  • طاهری، فروزان شناسایی چالش‌های فعالیت‌های فیزیکی دانشجویان در بحران شیوع کرونا با رویکرد سنتز پژوهی تلفیقی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 191-205]

  • طیاری کلجاهی، بهرنگ تأثیر آموزش مبتنی بر نظریه انتخاب گلاسر بر کیفیت زندگی و مسئولیت پذیری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 341-355]

ظ

  • ظریف صنایعی، ناهید بررسی پنداشت دانشجویان دندانپزشکی به یادگیری الکترونیکی و اثربخشی ابزارهای تعاملی یادگیری ترکیبی؛ مطالعه ای تک گروهی درس بیوشیمی بالینی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 311-326]

ع

  • عباس آبادی، مهدی بررسی شکاف کیفیت خدمات آموزشی در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 78-91]

  • عبدالعلی، ثنا شناسایی، تدوین و اعتباریابی شاخص‌های آموزش کارآفرینانه برای اشتغال‌زایی پایدار در دانشگاه‌های آزاد اسلامی شهر تهران [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 294-310]

  • عبدالهی، مژگان فرا تحلیل رهبری پژوهشی در توسعه آموزشی و خلق دانش در دانشگاهها [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 419-437]

  • عزیزی فر، سیده نیوشا الگوی خودبهسازی مدیران مدارس ابتدایی شهر اصفهان [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 14-29]

  • عزیزی فر، سیده نیوشا تحلیل خودبهسازی مدیران مدارس ابتدایی شهر اصفهان [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 92-104]

  • علمداری، احمد ارائه مدل توسعه یافتگی بر مبنای کیفیت خدمات آموزش در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان های سازمان تامین اجتماعی جنوب غرب کشور [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 327-340]

  • عنایتی، ترانه طراحی و اعتباریابی مدل مدرسه پژوهش محور با رویکرد ارتقای کیفی فرآیند یاددهی–یادگیری در مدارس [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 16-35]

  • عیسی لو، محمد روحی طراحی مدل پارادایمی از نقش مدیریت استراتژیک منابع انسانی با رویکرد تقلیل آنومی سازمانی در آموزش عالی (مورد مطالعه: چهار دانشگاه دولتی شمال غرب کشور) [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 42-57]

ف

  • فاتحی راد، نوید ارائه مدل توسعه یافتگی بر مبنای کیفیت خدمات آموزش در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان های سازمان تامین اجتماعی جنوب غرب کشور [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 327-340]

  • فخری، احمد هنجار درونی آزمون تفکر انتقادی کالیفرنیا فرم ب در دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 252-265]

  • فرجی خیاوی، فرزاد بررسی ویژگی های یک استاد توانمند از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 381-387]

  • فقیه آرام، بتول واکاوی مولفه‌های سازنده فرهنگ مدارس ابتدایی شهرستان ساوه با استفاده از تحلیل مضمون [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 153-169]

  • فلاح، وحید کارکرد نوآوری دوسوتوان در سازمان‌های آموزشی: شاخص‌ها، مولفه‌ها و ابعاد اثرگذار [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 64-77]

  • فیضی زنگیر، محمد طراحی مدل پارادایمی از نقش مدیریت استراتژیک منابع انسانی با رویکرد تقلیل آنومی سازمانی در آموزش عالی (مورد مطالعه: چهار دانشگاه دولتی شمال غرب کشور) [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 42-57]

ق

  • قاسم زاده، عزیزرضا اثربخشی روان‌درمانی مثبت گرا بر تاب آوری و پیشرفت تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 42-53]

  • قاسمی، مهتاب ارزیابی میزان انطباق فرایندهای آموزش با استانداردهای آموزش بالینی در بیمارستان های تحت قرارداد با دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در سال ۱۴۰۱ [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 105-123]

  • قنبری چاه انجیری، سعید بررسی میزان مهارت های بالینی دانشجویان پرستاری در بخش های مراقبت ویژه: یک مطالعه مقطعی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 53-63]

ک

  • کائد رحمتی، مهرداد بررسی ویژگی های یک استاد توانمند از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 381-387]

  • کریمیان، زهرا بررسی پنداشت دانشجویان دندانپزشکی به یادگیری الکترونیکی و اثربخشی ابزارهای تعاملی یادگیری ترکیبی؛ مطالعه ای تک گروهی درس بیوشیمی بالینی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 311-326]

  • کریمی زند، مهدی ارائه الگوی برند آفرینی به ‌منظور توسعة آموزش گردشگری هوشمند [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 30-46]

گ

  • گلستانی، ابوالفضل طراحی و اعتبارسنجی پرسشنامه اثربخشی دروس مقطع Ph.D. رشته‌های علوم‌پایه پزشکی برای ایجاد توانمندی مدیریت دانش [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 452-465]

  • گنجو، مهستی ارتباط خودارزیابی بالینی با هوش هیجانی در دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سال 1397 [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 29-41]

  • گنجی، فاطمه شناسایی پیشایندهای آموزش کارآفرینانه در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 1-13]

ل

  • لایی، سوسن بررسی نقش میانجی قابلیت یادگیری سازمانی در رابطه بین سرمایه اجتماعی با دانش‌آفرینی [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 47-61]

م

  • محمد داو,ودی، امیرحسین فرا تحلیل رهبری پژوهشی در توسعه آموزشی و خلق دانش در دانشگاهها [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 419-437]

  • محمدی، پروین بررسی ویژگی های یک استاد توانمند از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 381-387]

  • محمدی، سیمین طراحی مدل پارادایمی از نقش مدیریت استراتژیک منابع انسانی با رویکرد تقلیل آنومی سازمانی در آموزش عالی (مورد مطالعه: چهار دانشگاه دولتی شمال غرب کشور) [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 42-57]

  • محمدی، مهدی شناسایی چالش‌های فعالیت‌های فیزیکی دانشجویان در بحران شیوع کرونا با رویکرد سنتز پژوهی تلفیقی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 191-205]

  • محمدی، مهدی طراحی الگوی پزشک موفق مبتنی بر جهت‌گیری‌های هدف و حرفه‌ای: مطالعه فراترکیب [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 280-293]

  • محمدی، مینا ارزیابی میزان انطباق فرایندهای آموزش با استانداردهای آموزش بالینی در بیمارستان های تحت قرارداد با دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در سال ۱۴۰۱ [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 105-123]

  • محمدی، نوشین بررسی نقش میانجی قابلیت یادگیری سازمانی در رابطه بین سرمایه اجتماعی با دانش‌آفرینی [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 47-61]

  • مرادی، سیاوش طراحی و اعتبار سنجی پرسشنامه استفاده از موک در توسعه آموزش مجازی دانشگاه‌های علوم پزشکی قطب یک [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 356-368]

  • مسلمی راد، محسن ارتباط هوش اخلاقی با صلاحیت بالینی در دانشجویان پرستار کارآموز در عرصه استان خوزستان-1399 [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 438-451]

  • معرف زاده، عبدالمهدی الگوی خودبهسازی مدیران مدارس ابتدایی شهر اصفهان [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 14-29]

  • معرف زاده، عبدالمهدی تحلیل خودبهسازی مدیران مدارس ابتدایی شهر اصفهان [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 92-104]

  • مکاری ساعی، سیما تاثیر تمرکز توجه و انتظارات افزوده شده بر روی یادگیری یک مهارت حرکتی پزشکی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 221-235]

  • مکرم، پونه بررسی پنداشت دانشجویان دندانپزشکی به یادگیری الکترونیکی و اثربخشی ابزارهای تعاملی یادگیری ترکیبی؛ مطالعه ای تک گروهی درس بیوشیمی بالینی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 311-326]

  • ملکیان، فرامرز بررسی نقش میانجی قابلیت یادگیری سازمانی در رابطه بین سرمایه اجتماعی با دانش‌آفرینی [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 47-61]

  • منشئ، غلامرضا ارائه الگوی اخلاق حرفه ای اساتید در نظام آموزش عالی :پژوهش کیفی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 266-279]

  • مهدی زاده، امیرحسین طراحی الگوی نقش یادگیرنده بر اساس رویکرد یادگیری معکوس در درس علوم تجربی دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 137-152]

  • موسوی، سید حمید شناسایی مؤلفه های مؤثر بر توسعه ی کارآفرینی دانشگاه ها [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 124-136]

  • موسوی زاده، سید روح الله بررسی امکان پذیری و ضرورت ارائه درس اخلاق اسلامی با رویکرد سلامت محور در دانشگاه های علوم پزشکی و ارائه سرفصل های پیشنهادی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 1-12]

  • میرابی، امیررضا ارائه الگوی برند آفرینی به ‌منظور توسعة آموزش گردشگری هوشمند [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 30-46]

  • میرغفاری، فاطمه شناسایی چالش‌های فعالیت‌های فیزیکی دانشجویان در بحران شیوع کرونا با رویکرد سنتز پژوهی تلفیقی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 191-205]

ن

  • نادی خوراسگانی، محمد علی ارائه الگوی اخلاق حرفه ای اساتید در نظام آموزش عالی :پژوهش کیفی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 266-279]

  • ناصری جهرمی، رضا شناسایی چالش‌های فعالیت‌های فیزیکی دانشجویان در بحران شیوع کرونا با رویکرد سنتز پژوهی تلفیقی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 191-205]

  • ناصری جهرمی، رضا طراحی الگوی پزشک موفق مبتنی بر جهت‌گیری‌های هدف و حرفه‌ای: مطالعه فراترکیب [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 280-293]

  • نشاطی، ابوالفضل تاثیر تمرکز توجه و انتظارات افزوده شده بر روی یادگیری یک مهارت حرکتی پزشکی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 221-235]

  • نیازآذری، کیومرث شناسایی مؤلفه های مؤثر بر توسعه ی کارآفرینی دانشگاه ها [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 124-136]

  • نیک پور، امین ارائه مدل توسعه یافتگی بر مبنای کیفیت خدمات آموزش در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان های سازمان تامین اجتماعی جنوب غرب کشور [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 327-340]

ه

  • هاشمی، سیده مرضیه کارکرد نوآوری دوسوتوان در سازمان‌های آموزشی: شاخص‌ها، مولفه‌ها و ابعاد اثرگذار [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 64-77]

  • هاشمی کمانگر، صدیقه السادات طراحی و استقرار بسته پشتیبان مجازی دانشجویان جدیدالورود دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در بستر شبکه اجتماعی پزشکی tritapp و بررسی میزان رضایت مندی دانشجویان در استفاده از این ابزار (مناسب ایام پاندمی کووید-19 و پساکرونا) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 1-15]

ی

  • یحیایی، بهروز ارزیابی میزان انطباق فرایندهای آموزش با استانداردهای آموزش بالینی در بیمارستان های تحت قرارداد با دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در سال ۱۴۰۱ [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 105-123]

  • یوسف قنبری، سهیلا طراحی الگوی نقش یادگیرنده بر اساس رویکرد یادگیری معکوس در درس علوم تجربی دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 137-152]

  • یونسی، سید جلال مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی بر انگیزش تحصیلی دانشجویان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 192-206]