آ
-
آریا پارسا، ماکان
تبیین مدل کارآفرینی در عصر متاورس با رویکرد آینده پژوهی (مورد مطالعه: شرکتهای دانشبنیان درحوزه فناوری اطلاعات) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 36-52]
-
آزموده، معصومه
تأثیر آموزش مبتنی بر نظریه انتخاب گلاسر بر کیفیت زندگی و مسئولیت پذیری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 341-355]
ا
-
ابراهیم پور، حبیب
طراحی مدل پارادایمی از نقش مدیریت استراتژیک منابع انسانی با رویکرد تقلیل آنومی سازمانی در آموزش عالی (مورد مطالعه: چهار دانشگاه دولتی شمال غرب کشور) [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 42-57]
-
احمد آبادی اصل علمداری، علی
بررسی میزان مهارت های بالینی دانشجویان پرستاری در بخش های مراقبت ویژه: یک مطالعه مقطعی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 53-63]
-
احمدی معین، فاطمه
بررسی میزان مهارت های بالینی دانشجویان پرستاری در بخش های مراقبت ویژه: یک مطالعه مقطعی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 53-63]
-
ارجینی، زهرا
بررسی میزان مهارت های بالینی دانشجویان پرستاری در بخش های مراقبت ویژه: یک مطالعه مقطعی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 53-63]
-
اسمعیل زاده، زهره
طراحی الگوی برنامه درسی سواد پژوهشی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 388-399]
-
اصلاحی، رضا
پیش بینی تقلب تحصیلی آنلاین دانشجویان تحصیلات تکمیلی و نقش و تاثیر خودشیفتگی بر آن [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 236-251]
-
اصلاحی، محمد
پیش بینی تقلب تحصیلی آنلاین دانشجویان تحصیلات تکمیلی و نقش و تاثیر خودشیفتگی بر آن [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 236-251]
-
اصلانی، فاطمه
بررسی میزان مهارت های بالینی دانشجویان پرستاری در بخش های مراقبت ویژه: یک مطالعه مقطعی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 53-63]
-
اصلانی، محمد مهدی
بررسی میزان مهارت های بالینی دانشجویان پرستاری در بخش های مراقبت ویژه: یک مطالعه مقطعی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 53-63]
-
اکابریان، شرافت
ارتباط خودارزیابی بالینی با هوش هیجانی در دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سال 1397 [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 29-41]
-
الهی، نسرین
ارتباط هوش اخلاقی با صلاحیت بالینی در دانشجویان پرستار کارآموز در عرصه استان خوزستان-1399 [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 438-451]
-
امامی نجف آبادی، اکرم سادات
سنتزپژوهی مولفه های اعتقادی و اخلاقی سبک زندگی ایرانی- اسلامی برای آموزش وپرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 90-109]
-
امرائی، مهدی
بررسی ویژگی های یک استاد توانمند از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 381-387]
-
اولادیان، معصومه
شناسایی پیشایندهای آموزش کارآفرینانه در هنرستانهای فنی و حرفهای [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 1-13]
-
ایزدی، کوثر
ارزیابی میزان انطباق فرایندهای آموزش با استانداردهای آموزش بالینی در بیمارستان های تحت قرارداد با دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در سال ۱۴۰۱ [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 105-123]
-
ایمانی گله پردسری، محمد نقی
ارائه مدل مدیریت ناب نظام آموزش عالی کشور به روش داده بنیاد [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 13-28]
-
ایمانی گله پردسری، محمدنقی
شناسایی، تدوین و اعتباریابی شاخصهای آموزش کارآفرینانه برای اشتغالزایی پایدار در دانشگاههای آزاد اسلامی شهر تهران [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 294-310]
-
ایوبی، محمود
بررسی امکان پذیری و ضرورت ارائه درس اخلاق اسلامی با رویکرد سلامت محور در دانشگاه های علوم پزشکی و ارائه سرفصل های پیشنهادی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 1-12]
ب
-
بابایی، حسام الدین
ارزیابی میزان انطباق فرایندهای آموزش با استانداردهای آموزش بالینی در بیمارستان های تحت قرارداد با دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در سال ۱۴۰۱ [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 105-123]
-
با سلیقه، فاطمه
ارزیابی میزان انطباق فرایندهای آموزش با استانداردهای آموزش بالینی در بیمارستان های تحت قرارداد با دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در سال ۱۴۰۱ [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 105-123]
-
باقرزاده، راضیه
ارتباط خودارزیابی بالینی با هوش هیجانی در دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سال 1397 [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 29-41]
-
باقری، علی
بررسی ویژگی های یک استاد توانمند از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 381-387]
-
بختیاری، ابوالفضل
واکاوی مولفههای سازنده فرهنگ مدارس ابتدایی شهرستان ساوه با استفاده از تحلیل مضمون [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 153-169]
-
بختیاری، غلامرضا
رابطه آزمون سراسری با برنامه درسی قصد شده در دوره متوسطه [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 110-123]
-
براتعلی، مریم
سنتزپژوهی مولفه های اعتقادی و اخلاقی سبک زندگی ایرانی- اسلامی برای آموزش وپرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 90-109]
-
برزگر، نادر
واکاوی مولفههای سازنده فرهنگ مدارس ابتدایی شهرستان ساوه با استفاده از تحلیل مضمون [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 153-169]
-
بروغنی، نسرین
ارائه مدل مدیریت ناب نظام آموزش عالی کشور به روش داده بنیاد [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 13-28]
-
بهرام خو، رسول
ارائه الگوی برند آفرینی به منظور توسعة آموزش گردشگری هوشمند [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 30-46]
-
بهروزی فر، صدیقه
ارزیابی میزان انطباق فرایندهای آموزش با استانداردهای آموزش بالینی در بیمارستان های تحت قرارداد با دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در سال ۱۴۰۱ [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 105-123]
پ
-
پالار، حسین
طراحی و اعتباریابی مدل مدرسه پژوهش محور با رویکرد ارتقای کیفی فرآیند یاددهی–یادگیری در مدارس [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 16-35]
-
پرسته قمبوانی، فاطمه
فرا تحلیل رهبری پژوهشی در توسعه آموزشی و خلق دانش در دانشگاهها [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 419-437]
-
پژوهش، شبنم
فرا تحلیل رهبری پژوهشی در توسعه آموزشی و خلق دانش در دانشگاهها [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 419-437]
-
پناه علی، امیر
تأثیر آموزش مبتنی بر نظریه انتخاب گلاسر بر کیفیت زندگی و مسئولیت پذیری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 341-355]
-
پورشافعی، هادی
ادراک از عناصر برنامهدرسی و نقش آن در یادگیری خودراهبر، بر اساس آموزشهای مجازی دانشگاه فرهنگیان در دوران اپیدمی کووید-19 [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 400-419]
-
پولادی، انسیه
طراحی و اعتبار سنجی پرسشنامه استفاده از موک در توسعه آموزش مجازی دانشگاههای علوم پزشکی قطب یک [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 356-368]
ت
-
تاروردی زاده، هاجر
مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی بر انگیزش تحصیلی دانشجویان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 192-206]
-
تقوایی یزدی، مریم
طراحی و اعتبار سنجی پرسشنامه استفاده از موک در توسعه آموزش مجازی دانشگاههای علوم پزشکی قطب یک [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 356-368]
-
تقوی، علیرضا
طراحی و استقرار بسته پشتیبان مجازی دانشجویان جدیدالورود دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در بستر شبکه اجتماعی پزشکی tritapp و بررسی میزان رضایت مندی دانشجویان در استفاده از این ابزار (مناسب ایام پاندمی کووید-19 و پساکرونا) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 1-15]
-
تنبد، منصوره
طراحی الگوی برنامه درسی سواد پژوهشی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 388-399]
ث
-
ثناگوی محرر، غلامرضا
اثربخشی رواندرمانی مثبت گرا بر تاب آوری و پیشرفت تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 42-53]
ج
-
جاهد، حسینعلی
شناسایی و اولویت بندی شاخصهایمدیریت آموزشی در آموزشکدههای سما استان تهران [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 75-89]
-
جباری، نگین
شناسایی مؤلفه های مؤثر بر توسعه ی کارآفرینی دانشگاه ها [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 124-136]
-
جمالی زواره، شکوه
ارائه الگوی اخلاق حرفه ای اساتید در نظام آموزش عالی :پژوهش کیفی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 266-279]
-
جنتی توپکانلو، کیمیا
ارزیابی میزان انطباق فرایندهای آموزش با استانداردهای آموزش بالینی در بیمارستان های تحت قرارداد با دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در سال ۱۴۰۱ [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 105-123]
ح
-
حاجی زاد، محمد
طراحی الگوی برنامه درسی سواد پژوهشی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 388-399]
-
حامدی، عفیفه
بررسی تاثیر نگرش دینی بر تفکر انتقادی دانشجویان [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 369-380]
-
حسن زاده محمودآبادی، محمد
طراحی مدل پارادایمی از نقش مدیریت استراتژیک منابع انسانی با رویکرد تقلیل آنومی سازمانی در آموزش عالی (مورد مطالعه: چهار دانشگاه دولتی شمال غرب کشور) [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 42-57]
-
حسین پور، محمد
الگوی خودبهسازی مدیران مدارس ابتدایی شهر اصفهان [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 14-29]
-
حسین پور، محمد
تحلیل خودبهسازی مدیران مدارس ابتدایی شهر اصفهان [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 92-104]
-
حسینی، سید رسول
شناسایی پیشایندهای آموزش کارآفرینانه در هنرستانهای فنی و حرفهای [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 1-13]
-
حقی، مائده سادات
ارزیابی میزان انطباق فرایندهای آموزش با استانداردهای آموزش بالینی در بیمارستان های تحت قرارداد با دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در سال ۱۴۰۱ [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 105-123]
-
حقیقی زاده، محمد حسین
ارتباط هوش اخلاقی با صلاحیت بالینی در دانشجویان پرستار کارآموز در عرصه استان خوزستان-1399 [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 438-451]
-
حیدرزاده، نیلوفر
بررسی تاثیر نگرش دینی بر تفکر انتقادی دانشجویان [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 369-380]
-
حیدری، علیرضا
بررسی شکاف کیفیت خدمات آموزشی در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 78-91]
خ
-
خادمی، سولماز
شناسایی چالشهای فعالیتهای فیزیکی دانشجویان در بحران شیوع کرونا با رویکرد سنتز پژوهی تلفیقی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 191-205]
-
خادمی، سولماز
طراحی الگوی پزشک موفق مبتنی بر جهتگیریهای هدف و حرفهای: مطالعه فراترکیب [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 280-293]
-
خانقاهی، ملیحهالسادات
شناسایی و اولویت بندی شاخصهایمدیریت آموزشی در آموزشکدههای سما استان تهران [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 75-89]
-
خجسته عباسی، فرزانه
مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی بر انگیزش تحصیلی دانشجویان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 192-206]
-
خسروزاده، مریم
شناسایی چالشهای فعالیتهای فیزیکی دانشجویان در بحران شیوع کرونا با رویکرد سنتز پژوهی تلفیقی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 191-205]
-
خطیرنامنی، زهرا
بررسی شکاف کیفیت خدمات آموزشی در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 78-91]
-
خلف کعب عمیری، عبدالرضا
هنجار درونی آزمون تفکر انتقادی کالیفرنیا فرم ب در دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 252-265]
-
خورشیدی، عباس
ارائه الگوی جانشین پروری مدیران نواحی چهارگانه آموزش و پرورش شهر کرج با رویکرد آمیخته [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 62-74]
-
خوشبخت، فریبا
طراحی الگوی پزشک موفق مبتنی بر جهتگیریهای هدف و حرفهای: مطالعه فراترکیب [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 280-293]
د
-
دانا، امیر
تاثیر تمرکز توجه و انتظارات افزوده شده بر روی یادگیری یک مهارت حرکتی پزشکی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 221-235]
-
دلگشایی، یلدا
ارائه الگوی جانشین پروری مدیران نواحی چهارگانه آموزش و پرورش شهر کرج با رویکرد آمیخته [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 62-74]
-
دلوی اصفهان، محمدرضا
تبیین مدل کارآفرینی در عصر متاورس با رویکرد آینده پژوهی (مورد مطالعه: شرکتهای دانشبنیان درحوزه فناوری اطلاعات) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 36-52]
ر
-
راسخ جهرمی، اطهر
طراحی الگوی پزشک موفق مبتنی بر جهتگیریهای هدف و حرفهای: مطالعه فراترکیب [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 280-293]
-
رحیمی، فاطمه
بررسی نگرش دستیاران پزشکی به اثربخشی آموزش بالینی مجازی بر عملکرد تحصیلی براساس الگوی کرک پاتریک در سال تحصیلی 1400-1399 [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 207-220]
-
رخ افروز، داریوش
ارتباط هوش اخلاقی با صلاحیت بالینی در دانشجویان پرستار کارآموز در عرصه استان خوزستان-1399 [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 438-451]
-
رستمینژاد، محمدعلی
ادراک از عناصر برنامهدرسی و نقش آن در یادگیری خودراهبر، بر اساس آموزشهای مجازی دانشگاه فرهنگیان در دوران اپیدمی کووید-19 [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 400-419]
-
رشیدی، ذوالفقار
ارائه مدل مدیریت ناب نظام آموزش عالی کشور به روش داده بنیاد [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 13-28]
-
رضائی، حسین
واکاوی مولفههای سازنده فرهنگ مدارس ابتدایی شهرستان ساوه با استفاده از تحلیل مضمون [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 153-169]
-
رضوانی، ابوالقاسم
ادراک از عناصر برنامهدرسی و نقش آن در یادگیری خودراهبر، بر اساس آموزشهای مجازی دانشگاه فرهنگیان در دوران اپیدمی کووید-19 [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 400-419]
-
رفیعی، نرگس
بررسی شکاف کیفیت خدمات آموزشی در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 78-91]
-
روئین تن، منصوره
بررسی میزان مهارت های بالینی دانشجویان پرستاری در بخش های مراقبت ویژه: یک مطالعه مقطعی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 53-63]
ز
-
زمانیمقدم، افسانه
شناسایی و اولویت بندی شاخصهایمدیریت آموزشی در آموزشکدههای سما استان تهران [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 75-89]
س
-
سپهر، فرشته
طراحی و اعتبارسنجی پرسشنامه اثربخشی دروس مقطع Ph.D. رشتههای علومپایه پزشکی برای ایجاد توانمندی مدیریت دانش [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 452-465]
-
سعادتمند، زهره
سنتزپژوهی مولفه های اعتقادی و اخلاقی سبک زندگی ایرانی- اسلامی برای آموزش وپرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 90-109]
-
سعیدی پور، بهمن
بررسی نقش میانجی قابلیت یادگیری سازمانی در رابطه بین سرمایه اجتماعی با دانشآفرینی [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 47-61]
-
سلاجقه، سنجر
ارائه مدل توسعه یافتگی بر مبنای کیفیت خدمات آموزش در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان های سازمان تامین اجتماعی جنوب غرب کشور [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 327-340]
-
سلیمان پورعمران، محبوبه
تأثیر آموزش مهارتهای مراقبت معنوی بر راهبردهای مقابله ای و سبک های ارتباط با بیمار در دانشجویان رشته پرستاری [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 171-183]
-
سیدعباس زاده، میرمحمد
پیش بینی تقلب تحصیلی آنلاین دانشجویان تحصیلات تکمیلی و نقش و تاثیر خودشیفتگی بر آن [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 236-251]
ش
-
شاهرودی، کامبیز
ارائه الگوی برند آفرینی به منظور توسعة آموزش گردشگری هوشمند [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 30-46]
-
شریعتمداری، مهدی
ارائه الگوی جانشین پروری مدیران نواحی چهارگانه آموزش و پرورش شهر کرج با رویکرد آمیخته [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 62-74]
-
شریفی، اصغر
شناسایی، تدوین و اعتباریابی شاخصهای آموزش کارآفرینانه برای اشتغالزایی پایدار در دانشگاههای آزاد اسلامی شهر تهران [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 294-310]
-
شریفیان، لیلا
واکاوی مولفههای سازنده فرهنگ مدارس ابتدایی شهرستان ساوه با استفاده از تحلیل مضمون [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 153-169]
-
شفیعی، ناهید
طراحی الگوی نقش یادگیرنده بر اساس رویکرد یادگیری معکوس در درس علوم تجربی دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 137-152]
-
شفیعی، ناهید
طراحی الگوی برنامه درسی سواد پژوهشی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 388-399]
-
شکوه، زهرا
ارائه مدل توسعه یافتگی بر مبنای کیفیت خدمات آموزش در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان های سازمان تامین اجتماعی جنوب غرب کشور [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 327-340]
-
شهرکی پور، حسن
رابطه آزمون سراسری با برنامه درسی قصد شده در دوره متوسطه [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 110-123]
-
شیرزاد کبریا، بهارک
ارائه الگوی جانشین پروری مدیران نواحی چهارگانه آموزش و پرورش شهر کرج با رویکرد آمیخته [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 62-74]
ص
-
صابر گرگانی، افسانه
رابطه آزمون سراسری با برنامه درسی قصد شده در دوره متوسطه [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 110-123]
-
صالحی، محمد
طراحی و اعتباریابی مدل مدرسه پژوهش محور با رویکرد ارتقای کیفی فرآیند یاددهی–یادگیری در مدارس [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 16-35]
-
صالحی، محمد
طراحی و اعتبار سنجی پرسشنامه استفاده از موک در توسعه آموزش مجازی دانشگاههای علوم پزشکی قطب یک [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 356-368]
-
صالحیان، میرحمید
تاثیر تمرکز توجه و انتظارات افزوده شده بر روی یادگیری یک مهارت حرکتی پزشکی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 221-235]
-
صباغی نژاد، زیور
هنجار درونی آزمون تفکر انتقادی کالیفرنیا فرم ب در دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 252-265]
-
صدقی، شکوه
طراحی و اعتبارسنجی پرسشنامه اثربخشی دروس مقطع Ph.D. رشتههای علومپایه پزشکی برای ایجاد توانمندی مدیریت دانش [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 452-465]
-
صراف، پگاه
طراحی و استقرار بسته پشتیبان مجازی دانشجویان جدیدالورود دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در بستر شبکه اجتماعی پزشکی tritapp و بررسی میزان رضایت مندی دانشجویان در استفاده از این ابزار (مناسب ایام پاندمی کووید-19 و پساکرونا) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 1-15]
-
صفر پور دهکردی، سپیده
بررسی نگرش دستیاران پزشکی به اثربخشی آموزش بالینی مجازی بر عملکرد تحصیلی براساس الگوی کرک پاتریک در سال تحصیلی 1400-1399 [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 207-220]
ط
-
طالبی، داریوش
ارائه الگوی جانشین پروری مدیران نواحی چهارگانه آموزش و پرورش شهر کرج با رویکرد آمیخته [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 62-74]
-
طاهری، فاطمه
کارکرد نوآوری دوسوتوان در سازمانهای آموزشی: شاخصها، مولفهها و ابعاد اثرگذار [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 64-77]
-
طاهری، فروزان
شناسایی چالشهای فعالیتهای فیزیکی دانشجویان در بحران شیوع کرونا با رویکرد سنتز پژوهی تلفیقی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 191-205]
-
طیاری کلجاهی، بهرنگ
تأثیر آموزش مبتنی بر نظریه انتخاب گلاسر بر کیفیت زندگی و مسئولیت پذیری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 341-355]
ظ
-
ظریف صنایعی، ناهید
بررسی پنداشت دانشجویان دندانپزشکی به یادگیری الکترونیکی و اثربخشی ابزارهای تعاملی یادگیری ترکیبی؛ مطالعه ای تک گروهی درس بیوشیمی بالینی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 311-326]
ع
-
عباس آبادی، مهدی
بررسی شکاف کیفیت خدمات آموزشی در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 78-91]
-
عبدالعلی، ثنا
شناسایی، تدوین و اعتباریابی شاخصهای آموزش کارآفرینانه برای اشتغالزایی پایدار در دانشگاههای آزاد اسلامی شهر تهران [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 294-310]
-
عبدالهی، مژگان
فرا تحلیل رهبری پژوهشی در توسعه آموزشی و خلق دانش در دانشگاهها [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 419-437]
-
عزیزی فر، سیده نیوشا
الگوی خودبهسازی مدیران مدارس ابتدایی شهر اصفهان [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 14-29]
-
عزیزی فر، سیده نیوشا
تحلیل خودبهسازی مدیران مدارس ابتدایی شهر اصفهان [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 92-104]
-
علمداری، احمد
ارائه مدل توسعه یافتگی بر مبنای کیفیت خدمات آموزش در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان های سازمان تامین اجتماعی جنوب غرب کشور [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 327-340]
-
عنایتی، ترانه
طراحی و اعتباریابی مدل مدرسه پژوهش محور با رویکرد ارتقای کیفی فرآیند یاددهی–یادگیری در مدارس [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 16-35]
-
عیسی لو، محمد روحی
طراحی مدل پارادایمی از نقش مدیریت استراتژیک منابع انسانی با رویکرد تقلیل آنومی سازمانی در آموزش عالی (مورد مطالعه: چهار دانشگاه دولتی شمال غرب کشور) [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 42-57]
ف
-
فاتحی راد، نوید
ارائه مدل توسعه یافتگی بر مبنای کیفیت خدمات آموزش در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان های سازمان تامین اجتماعی جنوب غرب کشور [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 327-340]
-
فخری، احمد
هنجار درونی آزمون تفکر انتقادی کالیفرنیا فرم ب در دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 252-265]
-
فرجی خیاوی، فرزاد
بررسی ویژگی های یک استاد توانمند از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 381-387]
-
فقیه آرام، بتول
واکاوی مولفههای سازنده فرهنگ مدارس ابتدایی شهرستان ساوه با استفاده از تحلیل مضمون [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 153-169]
-
فلاح، وحید
کارکرد نوآوری دوسوتوان در سازمانهای آموزشی: شاخصها، مولفهها و ابعاد اثرگذار [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 64-77]
-
فیضی زنگیر، محمد
طراحی مدل پارادایمی از نقش مدیریت استراتژیک منابع انسانی با رویکرد تقلیل آنومی سازمانی در آموزش عالی (مورد مطالعه: چهار دانشگاه دولتی شمال غرب کشور) [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 42-57]
ق
-
قاسم زاده، عزیزرضا
اثربخشی رواندرمانی مثبت گرا بر تاب آوری و پیشرفت تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 42-53]
-
قاسمی، مهتاب
ارزیابی میزان انطباق فرایندهای آموزش با استانداردهای آموزش بالینی در بیمارستان های تحت قرارداد با دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در سال ۱۴۰۱ [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 105-123]
-
قنبری چاه انجیری، سعید
بررسی میزان مهارت های بالینی دانشجویان پرستاری در بخش های مراقبت ویژه: یک مطالعه مقطعی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 53-63]
ک
-
کائد رحمتی، مهرداد
بررسی ویژگی های یک استاد توانمند از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 381-387]
-
کریمیان، زهرا
بررسی پنداشت دانشجویان دندانپزشکی به یادگیری الکترونیکی و اثربخشی ابزارهای تعاملی یادگیری ترکیبی؛ مطالعه ای تک گروهی درس بیوشیمی بالینی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 311-326]
-
کریمی زند، مهدی
ارائه الگوی برند آفرینی به منظور توسعة آموزش گردشگری هوشمند [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 30-46]
گ
-
گلستانی، ابوالفضل
طراحی و اعتبارسنجی پرسشنامه اثربخشی دروس مقطع Ph.D. رشتههای علومپایه پزشکی برای ایجاد توانمندی مدیریت دانش [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 452-465]
-
گنجو، مهستی
ارتباط خودارزیابی بالینی با هوش هیجانی در دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سال 1397 [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 29-41]
-
گنجی، فاطمه
شناسایی پیشایندهای آموزش کارآفرینانه در هنرستانهای فنی و حرفهای [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 1-13]
ل
-
لایی، سوسن
بررسی نقش میانجی قابلیت یادگیری سازمانی در رابطه بین سرمایه اجتماعی با دانشآفرینی [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 47-61]
م
-
محمد داو,ودی، امیرحسین
فرا تحلیل رهبری پژوهشی در توسعه آموزشی و خلق دانش در دانشگاهها [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 419-437]
-
محمدی، پروین
بررسی ویژگی های یک استاد توانمند از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 381-387]
-
محمدی، سیمین
طراحی مدل پارادایمی از نقش مدیریت استراتژیک منابع انسانی با رویکرد تقلیل آنومی سازمانی در آموزش عالی (مورد مطالعه: چهار دانشگاه دولتی شمال غرب کشور) [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 42-57]
-
محمدی، مهدی
شناسایی چالشهای فعالیتهای فیزیکی دانشجویان در بحران شیوع کرونا با رویکرد سنتز پژوهی تلفیقی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 191-205]
-
محمدی، مهدی
طراحی الگوی پزشک موفق مبتنی بر جهتگیریهای هدف و حرفهای: مطالعه فراترکیب [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 280-293]
-
محمدی، مینا
ارزیابی میزان انطباق فرایندهای آموزش با استانداردهای آموزش بالینی در بیمارستان های تحت قرارداد با دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در سال ۱۴۰۱ [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 105-123]
-
محمدی، نوشین
بررسی نقش میانجی قابلیت یادگیری سازمانی در رابطه بین سرمایه اجتماعی با دانشآفرینی [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 47-61]
-
مرادی، سیاوش
طراحی و اعتبار سنجی پرسشنامه استفاده از موک در توسعه آموزش مجازی دانشگاههای علوم پزشکی قطب یک [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 356-368]
-
مسلمی راد، محسن
ارتباط هوش اخلاقی با صلاحیت بالینی در دانشجویان پرستار کارآموز در عرصه استان خوزستان-1399 [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 438-451]
-
معرف زاده، عبدالمهدی
الگوی خودبهسازی مدیران مدارس ابتدایی شهر اصفهان [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 14-29]
-
معرف زاده، عبدالمهدی
تحلیل خودبهسازی مدیران مدارس ابتدایی شهر اصفهان [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 92-104]
-
مکاری ساعی، سیما
تاثیر تمرکز توجه و انتظارات افزوده شده بر روی یادگیری یک مهارت حرکتی پزشکی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 221-235]
-
مکرم، پونه
بررسی پنداشت دانشجویان دندانپزشکی به یادگیری الکترونیکی و اثربخشی ابزارهای تعاملی یادگیری ترکیبی؛ مطالعه ای تک گروهی درس بیوشیمی بالینی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 311-326]
-
ملکیان، فرامرز
بررسی نقش میانجی قابلیت یادگیری سازمانی در رابطه بین سرمایه اجتماعی با دانشآفرینی [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 47-61]
-
منشئ، غلامرضا
ارائه الگوی اخلاق حرفه ای اساتید در نظام آموزش عالی :پژوهش کیفی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 266-279]
-
مهدی زاده، امیرحسین
طراحی الگوی نقش یادگیرنده بر اساس رویکرد یادگیری معکوس در درس علوم تجربی دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 137-152]
-
موسوی، سید حمید
شناسایی مؤلفه های مؤثر بر توسعه ی کارآفرینی دانشگاه ها [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 124-136]
-
موسوی زاده، سید روح الله
بررسی امکان پذیری و ضرورت ارائه درس اخلاق اسلامی با رویکرد سلامت محور در دانشگاه های علوم پزشکی و ارائه سرفصل های پیشنهادی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 1-12]
-
میرابی، امیررضا
ارائه الگوی برند آفرینی به منظور توسعة آموزش گردشگری هوشمند [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 30-46]
-
میرغفاری، فاطمه
شناسایی چالشهای فعالیتهای فیزیکی دانشجویان در بحران شیوع کرونا با رویکرد سنتز پژوهی تلفیقی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 191-205]
ن
-
نادی خوراسگانی، محمد علی
ارائه الگوی اخلاق حرفه ای اساتید در نظام آموزش عالی :پژوهش کیفی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 266-279]
-
ناصری جهرمی، رضا
شناسایی چالشهای فعالیتهای فیزیکی دانشجویان در بحران شیوع کرونا با رویکرد سنتز پژوهی تلفیقی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 191-205]
-
ناصری جهرمی، رضا
طراحی الگوی پزشک موفق مبتنی بر جهتگیریهای هدف و حرفهای: مطالعه فراترکیب [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 280-293]
-
نشاطی، ابوالفضل
تاثیر تمرکز توجه و انتظارات افزوده شده بر روی یادگیری یک مهارت حرکتی پزشکی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 221-235]
-
نیازآذری، کیومرث
شناسایی مؤلفه های مؤثر بر توسعه ی کارآفرینی دانشگاه ها [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 124-136]
-
نیک پور، امین
ارائه مدل توسعه یافتگی بر مبنای کیفیت خدمات آموزش در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان های سازمان تامین اجتماعی جنوب غرب کشور [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 327-340]
ه
-
هاشمی، سیده مرضیه
کارکرد نوآوری دوسوتوان در سازمانهای آموزشی: شاخصها، مولفهها و ابعاد اثرگذار [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 64-77]
-
هاشمی کمانگر، صدیقه السادات
طراحی و استقرار بسته پشتیبان مجازی دانشجویان جدیدالورود دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در بستر شبکه اجتماعی پزشکی tritapp و بررسی میزان رضایت مندی دانشجویان در استفاده از این ابزار (مناسب ایام پاندمی کووید-19 و پساکرونا) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 1-15]
ی
-
یحیایی، بهروز
ارزیابی میزان انطباق فرایندهای آموزش با استانداردهای آموزش بالینی در بیمارستان های تحت قرارداد با دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در سال ۱۴۰۱ [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 105-123]
-
یوسف قنبری، سهیلا
طراحی الگوی نقش یادگیرنده بر اساس رویکرد یادگیری معکوس در درس علوم تجربی دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 0، 1402، صفحه 137-152]
-
یونسی، سید جلال
مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی بر انگیزش تحصیلی دانشجویان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 192-206]